Pagina's

dinsdag 9 september 2014

Kerstkaart met paddestoelen.

Van de week zag ik een leuke kaart voorbij komen met een stans van joy
van een rand paddestoelen. 
Had me gelijk voor genomen deze in hardenberg op de beurs te kopen.
Maar nu zag ik hem vandaag bij euroland liggen dus 
toen moest ik hem wel meenemen.
Eerst aan het uitproberen gegaan en een rand gemaakt.
De hoedjes van de paddestoelen heb ik met 3 kleuren
embossingpoeder bewerkt. De stipjes zijn gezet met een molotow marker.
Gras is van de zelfde stans maar heb de paddestoelen eraf gesneden.
Toen besloot ik er toch ook nog gauw even een kaartje van te maken.
Heb aan beide kanten een stuk van de paddestoelen rand afgehaald en twee 
van de paddestoelen er tussen geplakt. De stipje op het hert heb ik gedaan met een 
door gebroken cocktail prikkertje en die gedoopt in bleekwater
Vindt het voor een snel gemaakt kaartje helemaal niet zo gek geworden.
Ben helemaal blij met deze stans.

1 opmerking: