Pagina's

vrijdag 27 juni 2014

Zentangle op Krimp folie.

Gisteren kwam ik tijdens het zoeken krimp folie tegen.
Vroeger hete het krimpie dinkie en was het voor kinderen.
Ik dacht gelijk aan de combinatie met Zentangle.
Ik heb een foto gemaakt voor en na het krimpen.
Ik heb er een winkelwagen muntje naast gelegd om het verschil goed weer te geven.
Dit is de zentangle voor het krimpen. Ik laat het krimpen met 
de heatgun,
maar als je die niet hebt kan het ook in een oven.
Nu de gekrompen versie, nu is ook duidelijk waarom ik het winkelwagen muntje
er naast heb op de foto.
Wel voor het krimpen rekening houden met de schaduw. Dit wordt donkerde na het krimpen.
Dus heel licht aan brengen.
En mocht je er een sieraad mee willen maken, denk er dan aan dat je voor het krimpen
er een gaatje in maakt na tijd gaat het niet lukken.
Nu ga ik het proberen met een boortje hopen dat het lukt.
Groetjes Diana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten