Pagina's

zondag 22 juni 2014

Zentangle met letters.

Vanmorgen heb ik de Zentangle met letters afgemaakt,
waar ik tijdens de zentangle werkdag in Zwolle aan begonnen was.
Er moest nog wat schaduw aangebracht worden.
Misschien dat ik een volgende keer toch iets meer wit ruimte 
ga gebruiken. kwestie van uit proberen.
Maar de tekst is toch wel redelijk te lezen.
Dit had ik gemaakt tijdens de werkdag daar ben ik thuis verder mee gegaan.
De grote is A5.
En dit is het uiteindelijke resultaat.
Alleen de letters tangelen lijkt me ook leuk. Bijvoorbeeld op
een vooraf met inkt bewerkte achtergrond. 
Heb dus nog genoeg om uit te proberen.
Nu nog foto's maken van mijn Zantangle FlagBook die ik in de afgelopen
tijd heb gemaakt. Leuk om te doen en je hebt gelijk een boekje met
een aantal patroontjes die gelijk goed hebt geoefend.
Groetjes en een fijne zondag
Diana.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten